Alle vacatures Print Solliciteer
Nederlands

Vacature: HR coördinator (payroll & internationale mobiliteit)

Plaatsingsdatum 19-12-2017 Functiecategorie Personeel & Organisatie / HRM
Standplaats Hemiksem Niveau Professional
Opleidingsniveau HBO Dienstverband Vast contract - Onbepaalde tijd
Uren 39 Salaris -
Jouw uitdaging:

Als HR-coördinator ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de payroll en de administratieve opvolging van de internationale mobiliteit binnen ons bedrijf.

Daarnaast zorg je ook voor de naleving van de lokale wetgeving en belastingvereisten in de landen / hubs waar wij aanwezig zijn.


Hieronder vind je alvast een aantal van je kerntaken :

• Je beheert HR-processen zoals contract-, verzuimmanagement-, beëindigings- en HR-systeem (HRIS) processen.

• Samen met je collega’s werk je aan optimaal geïntegreerde HR-systemen die onze activiteiten ondersteunen (E blox, Protime enz.)

• Je stuurt en coördineert binnen het team de loonadministratie voor België en andere landen waar we lokale hubs hebben (inclusief salaris, commissies, incentives, gezondheidszorg en inkomensbescherming, pensionering,…) - vandaag hebben we lokale entiteiten in FR, NED , DU, SP en Dubai.

• Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor vragen over administratie, salaris en lokale sociale wetgeving.

• Je steunt onze Compensation & Benefits Manager met relocatie cases, de opmaak van de salarispakketten en rapportage.

• Je zorgt voor het beheer en opvolging van de lokale verzekeringspakketten en aanbieders.

• Je maakt en / of onderhoudt de HR richtlijnen bij al onze lokale hubs.

• Je neemt actief deel aan de transformatie van de HR-afdeling
(herontwerpt en / of implementeert processen, ontwikkelt beste werkwijzen met het team en andere regio's, HR-projecten, ...)

• Je rapporteert aan onze Compensation and Benefit Manager.



Jouw profiel:

Je beschikt over minimaal 5 jaar payroll (bij voorkeur met eBlox), employee benefits en algemene HR-administratie ervaring binnen een internationale context.

Daarnaast heb je idealiter een basiskennis van boekhouding en kan je vlot om met de gangbare MS-office pakketten (Excel,..)

Naast het Nederlands en het Engels is een vlotte kennis van het Duits en Frans een meerwaarde.

Je combineert een focus op continue verbetering met de nodige nauwkeurigheid, klantgerichtheid en pro-activiteit in je werk.

Als eerste aanspreekpunt voor ons personeel beschik je over de nodige sociale en communicatieve vaardigheden.

Ons Aanbod:

Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een dynamisch Belgisch bedrijf met een internationaal profiel, waar nog tal van realisaties en veelbelovende projecten te verwachten zijn.
Je wordt opgenomen in een enthousiast team waar je kan rekenen op een degelijke opleiding en ondersteuning, maar waar je tevens voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden ten volle aan te wenden en te ontwikkelen. Je speelt een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de internationale activiteiten. Daarnaast kan je rekenen op een motiverend salarispakket, aangevuld met diverse extralegale voordelen.

Solliciteren:

je kan solliciteren door hieronder op de knop “solliciteer” te drukken.
 
Voor meer informatie over deze vacature, kan je steeds Koen Van Hoye contacteren op het gsm. Nr: 0499/593046

Meer informatie
Deze vacature betreft een fulltime functie.

Functiecategorie(ën) Personeel & Organisatie / HRM
Branch(es) Olie en Gas
Provincie(s) Antwerpen (BE)
Trefwoorden

Contactgegevens

Contactpersoon Koen Van Hoye

Vestigingsplaats

Solliciteer